Berlinka od węzła Elbląg-Zachód do obecnego zjazdu na DK54
1. Wjazd na węzeł Elbląg-Zachód {przed wojną Elbing-West} od strony Gdańska. | 2. Wiadukt ulicy Skrzydlatej nad berlinką - obwodnicą Elbląga dla (obecnie) DK7 i DK22. |
3. Wjazd na węzeł Elbląg-Wschód {Elbing-Ost}. | 4. Zaczynają się dwie jezdnie. |
5. Prawy pas to zjazd w kierunku Warszawy, lewa droga na Braniewo. | 6. Na wprost hałda piasku. Trzeba zjechać na lewą jezdnię. |
7. Wiadukt nad ulicą Pasłęcką (DK7) po lewej stronie. | 8. Bliżej wiaduktu. |
9. I tuż przed nim. | 10.W tle wiadukt nad ulicą Grunwaldzką. |
11. Przejazd przez wiadukt. | 12. Kawałek dalej znajduje się wiadukt do Gronowa Górnego. |
13. Przepust nad rzeczką (Burzanką) prowadzącą do Jez. Drużno. Niektóre mosty budowano tylko na szerokość jednej jezdni. | 14. Węzeł koło Pomorskiej wsi {Pomehrendorf}, zjazd na DW509. |
15. Następny wiadukt lokalnej drogi, kawałek dalej. | 16. I kolejny. Wiadukty występują na elbląskiej berlince co chwilę. |
17. Wiadukt drogi lokalnej Kamiennik Wlk. - Pomorska Wieś, z dorobionym zjazdem. | 18. Wiadukt lokalnej drogi z Milejewa do Młynar z dorobionym po wojnie zjazdem (z jednej tylko strony). |
19. Węzeł koło Błudowa {Frauenburg}, zjazd na DW505. | 20. Zjazd na rampę kolejową niedaleko obecnego zjazdu na DK54. |
21. Rampa kolejowa, obecnie wykorzystywana przez firmę spedycyjną. | 22. Węzeł koło Chruściela {Tiedmannsdorf}, zjazd na DK54 i DW506. W tle wiadukt i początek drugiej jezdni. |
23. W 1995 r. DK22 z Elbląga do obecnej DK54 i właśnie DK54 były drogą krajową nr 508. | 24. Zjazdy. |